čtvrtek 1. října 2015

Výstava fotografií: Lolity na zámku

Jste srdečně zváni na výstavu fotografií od Kristýny Hoďákové.
Nese název Lolity na zámku.

Welcome to visit a photo exhibition by Kristýna Hoďáková.
Its name is Lolitas at the chateau.


Fotografie jsou nyní ke shlédnutí v butiku Porcelain Doll, koncem roku budou k vidění též na Vánočních lolita srazech. V detailu tohoto článku najdete pár ukázek a rozhovor s Kristýnou.

You can see all the photos now at boutique Porcelain Doll, in the end of this year they will be also shown at Czech Christmas Lolita meet-ups. You can see more photos and read an interview with Kristýna under the cut.
 
O mě: 
Jmenuji se Kristýna Hoďáková. Většina z vás mě může znát z Olomouckých setkání, na kterých bývám jako fotografka. Fotografování se věnuji od roku 2009, kdy jsem začínala s krajinářskou a makro fotografií. O 3 roky později jsem přešla od krajinek, kytiček a broučků k fotografování lidí, kterému se věnuji dodnes. 

Na českou Lolita komunitu jsem na internetu narazila zhruba před 6 lety, ale osobně jsem ji poznala až v roce 2014 na Lolita srazu pro nováčky, kde jsem byla právě jako fotografka.

About me:
My name is Kristýna Hoďáková. Lolitas from Czech republic know me mostly from meetups in Olomouc, which I attend as a photographer. I make photographs since 2009, when I began with landscape and makro photography. 3 years later I changed my focus from landscapes, flowers and bugs to photography of people, which I still do.

I found about czech lolita community 6 years ago, but I personally met them at 2014 at Lolita meet-up for beginners, where I went as a photographer as well.



O výstavě:
Nad tématem výstavy jsem přemýšlela hodně dlouho. Snažila jsem se přijít na něco originálního a takového, aby prostředí místa focení bylo Lolita módě přirozené. Došla jsem k nápadu na focení v zámeckém prostředí. Po komunikaci s mnoha zámky jsem se domluvila se zámkem v Náměšti na Hané. Fotografování proběhlo 26. srpna 2015 a zúčastnily se ho Pierrette, Karune, Mitsu, Anko, Kiki a Laura jako modelky.
Fotografie na výstavě jsou dělány tak, aby působily pohádkově.

About the exhibition:
I was thinking about the theme of this exhibition for a long time. I wanted to found some special and natural place for a photography with lolita fashion. In the end the winner was idea of photoshooting at a chateau. I wrote to many czech chateaus and in the end we made an agreement with chateau in Náměšť na Hané. The photoshoot was made at 26th August 2015 and girls who took part in it were
Pierrette, Karune, Mitsu, Anko, Kiki a Laura.
All photos are made to feel like from a fairy tale.


Žádné komentáře:

Okomentovat